zaterdag 5 mei 2018

28 jaar geleden


Vanochtend heb ik Berlijn weer verlaten. Voor de laatste tussenstop deed ik Stickhausen aan.


Voor slecht 8 euro per nacht heb je daar een zéér nette Reisemobilstellplatz.


Vanaf de Camperplaats heb ik een rondje gefietst. Hetzelfde rondje moest ik 28 jaar geleden hardlopen tijdens een kwart triathlon. Het was toen 32 graden. Ik was zo kapot dat ik zelfs overwoog om na 5 km de Jümme over te zwemmen. Uiteindelijke heb ik de triathlon toch volbracht. 


Tijdens mijn fietstochtje kwam ik het mannetje van de bruine kiekendief tegen en twee ooievaars waarvan eentje op het nest. Op het nest in Detern staat een camera. Klik hier voor de livebeelden.


De Jümme


Een kudde Limousins 


De Jümmesee


Kultuurcafé Alte Zollstation


Nu eerst maar eens foto's uitzoeken van Berlijn. Dat kan nog lekker in de buitenlucht 😀


Klik hier voor details van de fietsroute.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten