zaterdag 29 juli 2017

Waterspreeuw


Ondanks het mooie weer ben ik vandaag maar niet weer de Nebelhorn opgegaan. De wachttijd bij de kabelbaan was ruim 2 uur. Ik heb de fiets maar gepakt.


Oeps ....... 20%


Een mooi oplettend stiertje.


Het pad delen met joggers en wandelaars.


Deze Seat Ibiza heeft de 2 achterwielen nog geen halve meter uit elkaar zitten. De firma Ellenrieder uit Dösingen in de Allgau bouwt de auto's om zodat je met 16 jaar er in mag rijden. Deze omgebouwde modellen worden Ellenator genoemd en zijn begrensd tot 90 km/uur.


Parelmoervlinder


Mooie heuvelachtige wegen.


Pootjebaden


De toren van de beroemde skivliegschans.


Een Dennen geelschildboktor


Naturbad Freibergsee.


Dit is een prachtige leefomgeving voor de waterspreeuw. Zal ik het diertje nog zien vandaag ?


Vandaag waren de recreanten aan het trainen.


Ja. De waterspreeuw.


Met een simpele camera heb ik wat video-opnames gemaakt. Noodgreep omdat de 800 mm lens te zwaar is op de fiets 😉


Even een verfrissing in een kuurbad.


Ik heb u niet verlaten. Ik ben u slechts voorgegaan !


File in het dorp door het verweiden van koeien.


Een heel bijzonder en dreigende lucht boven de camping.


Klik hier voor details van de 35 km lange fietsroute

Geen opmerkingen:

Een reactie posten