woensdag 19 oktober 2016

(geen) Geluk

Vanochtend ben ik met de fiets naar het station van Mahlow gegaan. Ik deed het slot door het frame en beide wielen. Daarna reisde ik verder met de S-bahn en de bus naar het Alliierten museum en de Botanische Garten.


Daar heb ik op een bankje naast een mooie Sassafras Albidum genoten van de zon.


Opeens was daar een sluwe viervoeter.


Vlug de camera pakken en knippen maar !


Er zat een 24-70 mm lens op. Het is dus een behoorlijke uitsnede. Al met al een moment van geluk.


Aan het begin van de avond kwam ik met de S-bahn aan bij station Mahlow. Toen ontdekte ik dat de foto op de fiets een van de laatste foto's van mijn fiets was. Ik had dus geen geluk. Mijn 10 jaar oude fiets, een focus cross hybride, afgemonteerd met shimano XT was gejat. Dus moest ik bepakt en bezakt 2,7 km terug naar de camping lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten