maandag 27 juni 2016

Hoorndermeden lucht


De dag begon met een zweefvlieg op de campanula. Daar na aan het werk in Groningen.


Na het werk ging ik even langs de Mediamarkt. Ik parkeerde mijn auto op het Sontplein naast een Volkswagen kever van het bouwjaar 1971. Bij het uitstappen hoorde ik een klein jongetje zeggen. "Kijk eens mam, die achterwielen staan een scheetje beef". Volgens mij stonden ze wel meer dan een beetje scheef  !


Vanavond had ik een vergadering over de Roege Wilt wandeling. Het zal 27 augustus 2016 vast weer een spectaculaire wandeling worden. Deze keer gaat Roege Wilt samenwerken met Aycke van Ellersinghuizen in de strijd tegen de Addinga's (De wrede heersers van Westerwolde). Voor deze wandeling kan je inschrijven bij Gasterij Natuurlijk Smeerling.


Onderweg van de vergadering naar huis zag ik dat de lucht boven de Hoorndermeden prachtig was versierd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten