zondag 10 april 2016

Familiediner

Op 24 maart hebben we de 87 ste verjaardag van mijn moeder gevierd. Mijn vader zijn 87 ste verjaardag hopen we 19 april te vieren. 


Vandaag kregen we ter ere van hun verjaardagen een familiediner aangeboden in bourgondisch buffetrestaurant De Troubadour in Nieuwleusen. Een prima eetgelegenheid.


Tussen de bedrijven door ging ik even met mijn achternichtje Emily naar de paarden kijken in het weiland naast het restaurant.


Zij is gek op paarden. In december heeft ze een week bij mij gelogeerd en toen zijn we naar het Dag van het trekpaard geweest.


In Winschoten kregen we toen te maken met de Terrorhaan. Daar heeft ze niet aan overgehouden. Dagelijks voert ze de kippetjes van opa.


Op weg naar huis zag ik de zon langzaam achter de horizon verdwijnen,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten