woensdag 2 maart 2016

Eekhoortjesdag












Iets verder op in een boom zit een appelvink


Loop ik van het kerkhof af. Krijg ik dit voor mijn neus. Waarschijnlijk zijn ze een commercial aan het opnemen voor verhuisbedrijf Schneider. Zitten ze er bij Opel dus helemaal naast met hun reclamekreet "Duitsers maken geen grappen". Dit is pure onderbroeken lol






Voor het eerst van mijn leven ben ik in een moskee geweest. Ik werd door een vriendelijke meneer uitgenodigd om het van binnen te bekijken. Op kousenvoeten mocht ik de Sehitlik moskee in.


Je kan ook heel voorzichtig het gevaar opzoeken in Volkspark Hasenheide in de wijk Neukölln. Het eeuwenoude park waar Christiane F op zoek ging naar heroine krioelt het van de drughandel. Overal tegen de bosrandjes staan ze. Doe net als ik blijf op het verharde pad en kijk goed om je heen.











Klik hier voor de video van Udo zijn ontmoeting met Erich Honecker.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten